»V predstavi Bambi, ki jo je po literarni predlogi dramatizirala dramaturginja in gledališka ustvarjalka Brina Jenček, vstopamo v kompleksen svet nevarnosti skozi uporabo gledaliških lutk in glasbene atmosfere v izvedbi vsestranskega umetnika Žigana Kranjčana.«
»Zgodba o mojem golobnjaku sodi med najlepše zgodbe o otroštvu v celotni svetovni literaturi, čeprav v nasprotju s tradicionalnim pojmovanjem tega obdobja kot izgubljenega raja v njih, najdemo presenetljivo grenkobo in boleče spominjanje na mlada leta, zavezana strogi tradicionalni vzgoji.«
»Tekst (oz. več njih) ni svetinja, temveč gibljiv, gnetljiv material, ki ga 'izkoriščamo' za svoje namene, da lahko spregovori o revoluciji kot taki, potrebnosti revolucije in predvsem današnjega pasivnega, egoističnega odnosa zahodnega sveta do nje.«
»V predstavi režiserja Marcena se magija besedila prepleta z magijo odra in ponuja vpogled v pogum in vztrajnost mladega protagonista, ki bo s svojo močno voljo in željo ponovno prebudil sivino zimskega časa in jo pretopil v praznično barvitost zimskega vzdušja.«
»Brez kozmičnega reda, z dejstvi in dogodki, postavlja v vlogo opazovalca, ki neravnodušno opazuje krivične razplete življenj na videz nedolžnih posameznic, da bi bilo pravici pokvarjene ideologije ali moškega egomaničnega divjanja za lastnim idealom, zadoščeno.«
»Prva uprizoritev v slovenskem jeziku daje prostor človeku, ki je pretekel maraton s svojim strojem in z nepogrešljivimi prijateljskimi umi, znanstveniku, ki je začrtal temelje sodobnega računalništva in hkrati nevede postavil ogledalo v poduk družbi, ki upajoč ne bo več ponavljala svojih nestrpnih in sovražnih napak.«
»Kako lahko preoblikujemo svet. Nujno je treba razmisliti o številnih načinih, kako lahko preoblikujemo svet. Zdaj moramo stopiti skupaj, se povezati in ustvariti gibanje, ki nas bo združevalo in gnalo naprej k pravičnejšemu vesolju. Naše umetnike in širšo skupnost prosimo, da razmislijo o tem vprašanju.«
»V slovenskem umetniškem prostoru si že dolga leta neutrudno prizadeva za promocijo gledališkega ustvarjanja – še posebej francoskega – in sicer tako v vlogi igralca, kot v vlogi režiserja in direktorja Mini teatra.«
»Ob vsem tem pa je neizmerne napore vložil v ustanovitev in razvoj Judovskega kulturnega centra, te izredno pomembne ljubljanske kulturne institucije, ki jo vodi.«
»Na področju gledališča je s pomočjo svojih dobrih odnosov z mnogimi francoskimi avtorji in ustanovami ter zaradi pogosto drznih in pogumnih umetniških odločitev ustvaril močno mrežo povezav s Francijo.«
»Svet, v katerem za preživetje sklepamo tudi posle s hudičem in pozabljamo na sočutje, ljubezen, moralo ... Mladi človek se torej lahko asimilira v apatični svet ali pa izbere eskapizem, pri čemer ostaja odprto vprašanje, katera izbira je manjše zlo – do samega sebe, do sočloveka, do družbe?«